FI

Heidi Nieminen jatkaa liiton puheenjohtajana, Tero Kelkka valtuuston puheenjohtajaksi

Heidi Nieminen jatkaa liiton puheenjohtajana, Tero Kelkka valtuuston puheenjohtajaksi

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAUn liittokokous valitsi tänään Heidi Niemisen liiton puheenjohtajaksi. Nieminen on johtanut liittoa vuodesta 2014 lähtien. Liittovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin niin ikään yksimielisesti Tero Kelkka.

Onnea ja menestystä valituille!

Jaa kaverille: