Posti- ja logistiikka-alan unioni PAUn liittokokous valitsi tänään Heidi Niemisen liiton puheenjohtajaksi. Nieminen on johtanut liittoa vuodesta 2014 lähtien. Liittovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin niin ikään yksimielisesti Tero Kelkka.
Onnea ja menestystä valituille!