PAU viestii ja uutisoi aktiivisesti
ajankohtaisista asioista.
Seuraa liiton viestintää.
Posti- ja logistiikka-alan työttömyyskassa sulautuu Kuljetusalan työttömyyskassaan 1.1.2021. PAUn työttömyyskassan hakemusarkisto sekä jäsenrekisteritiedot tullaan siirtämään osaksi Kuljetusalan työttömyyskassan tietojärjestelmää joulukuun kahden viimeisen viikon aikana. Tietojen siirrosta aiheutuu käyttökatko kassan käsittelyjärjestelmään sekä Netta-verkkopalveluun aikavälillä 23.12.2020-3.1.2021. Käyttökatkon ajan työttömyyskassa on suljettu, puhelinpalvelua ei järjestetä, eikä päivärahoja pystytä maksamaan.
Poikkeuksellisesti täysin työtön tai te-palveluun osallistuva päivärahanhakija voi täyttää joulukuussa hakemuksen tarvittaessa normaalia lyhyemmältä hakujaksolta, jotta päiväraha ehditään maksaa ennen joulunpyhiä.
Jatkohakemusten viimeinen jättöpäivä on perjantai 18.12.2020. Kyseisenä päivänä jätetyt jatkohakemukset pyritään käsittelemään ja päivärahat maksamaan ennen joulua, jos kassalla on hakemusten käsittelyyn tarvittavat tiedot. Osa-aikatyötä tekevän jäsenen tulee kuitenkin täyttää hakemus normaalia palkanmaksujaksoa vastaavaa hakurytmiä noudattaen.
Kuljetusalan työttömyyskassan toiminta käynnistyy maanantaina 4.1.2021. Tällöin jäsenet voivat lähettää hakemuksia ja liitteitä kassalle verkkopalvelun kautta normaalisti ja olla kassaan yhteydessä puhelimitse. Asiakaspalvelu Siltasaarenkadulla on vielä toistaiseksi suljettu koronaviruspandemian leviämisen estämiseksi.
Käyntiosoite: Siltasaarenkatu 3-5, katutaso, Helsinki (toistaiseksi suljettu)
Postiosoite: PL 65, 00531 Helsinki
Kassan puhelinpalvelu 09 613 111 (ma-pe klo 10.00 -14.00)
Verkkosivut: www.kuljetusalantk.fi